"זה לא לפורום הזה"

12 מאי 2004

חברת webkey מספקת שירותי אחסון אתרים כמעט בחינם. לא, אני ממש לא מפרסם אותם או ממליץ עליהם.

רק רציתי להראות דוגמה לשימוש הכי לא מתאים שבעולם במוצר אינטרנטי. בערך כמו להשתמש במכונת חיתוך מרצפות כדי להדיח צלחת.

החבר'ה שם ב-webkey רצו לאפשר למשתמשים המתעניינים ליצור קשר. אז מלבד כתובות המייל ומספר ה-ICQ (כמה מקצועי!), הם פתחו פורום יצירת קשר. אני חוזר שנית: פורום יצירת קשר.

אתם מוזמנים כולם להיכנס, לצפות בפרטים שהשאירו שם המתעניינים ולהשתמש בהם לרעה, לראות את השיחות בין המתעניינים לאיש המכירות, הנשמעות כמו עסקת סמים ממוצעת: "מה קשה ללכת לדואר,ולזרוק את המעטפה עם הכסף לתיבה האדומה? עם הייתה הולך ושולח אתמול! כבר היום או מחר זה היה מגיע אליי!" (השגיאות במקור), וגם תוכלו להתרשם בכללי מאיכות השירות ומכמות המתעניינים.

 

פורום יצירת קשר. איך לא חשבו על זה קודם?

 

 

תגובות

מאת Rogatka:

פורום יצירת קשר

כמעט כמו להתכתב עם רשות הדואר כדי שיסבירו לך איך שולחים מכתב…
מעבר לחוסר המקצועיות, הם גם פוגעים בעצמם, בכך שהם חושפים את המחדלים ואת הטיפול הלקוי:

"נ.ב כבר פניתי אליך באייסיקיו"
"האיי סי הזה לא פעיל"
"תקשיבו אני באמת רוצה לקנות אכסון אבל אף אחד לא מדבר איתי באיי סי. אם לא תשרתו את הלקוחות אז אף אחד לא יקנה ותפסידו כסף!"
"שמעו אני רוצה לקנות דחוף את החבילה של ה15 ואתם לא עונים לי בICQ".

לא הייתי עושה איתם עסקים.

אני כבר כמה ימים מחכה לתשובה באייסי