Pah חוזר, והפעם לאייפון!

25 מרץ 2011

במאי 2004, עם ההתלהבות מהיכולות החדשות של פלאש 6 לקלוט את המיקרופון והמצלמה של המשתמש, פיתחתי את המשחק PAH בלילה לבן אחד. הרעיון של המשחק פשוט – לאפשר משחק בלי ידיים. את המשחק אפשר לשחק גם ממרחק 3 מטר מהמחשב, ע"י צעקות בלבד. האתגר היה לקחת נתון לינארי אחד (עוצמת הקול הנקלטת במיקרופון) ולתרגם אותו לשתי פעולות – ניווט ויריה.

אני מאד נהנה לחקור את גבולות ה-Input וה-Output של האינטראקציה מול המחשב, ובאותה מסגרת גם פותח המשחק Blind Shooter, בו משחקים מול מסך מוחשך, ובאמצעות שמיעה בלבד צריך להסתובב אל הציפור הנודניקית ולפגוע בה.

לפני מספר שבועות נפגשתי עם שני אנשי פיתוח משובחים – יוסי תאגורי וישראל רוט – בהקשר עבודה אחר, ופתאום עלה הרעיון להחיות את PAH עבור האייפון. בשבת אחת מאומצת ועוד כמה נגיעות בין לבין והמון מחקר שעשו המוכשרים על רעשי רקע ונטרולם – המשחק שוחרר היום לאוויר!

בהתחלה קצת מביך לשחק, אבל אי אפשר לשחק בלי שיתחילו להתקבץ אנשים מסביב.הביקורות משמחות מאד. ריכזתי כאן כמה.

והנה כמה שצילמו את עצמם משחקים. תהנו.

תגובות

מאת ענת:

מדליק!!!!!! נסו לשבת כמה חברים ולשחק בבית קפה… ההסתברות היא לאחת משתי התרחשויות הבאות:
א. המשטרה מוזעקת (עקב הרעש…), הם מגיעים לעצור אתכם, אך נשבים במשחק ויושבים לשחק יחד אתכם…

ב. אנשי "שלוותה" מוזעקים למקום, אבל גם הם נופלים חלל אחר המשחק הממכר :-)

מאת רמי:

יופי של הברקה!
זה תפור בול על הפלטפורמה ועל הטרנדים.
זה מאוד מזכיר את Ocarina של Smule שיצא בזמנו, אני מאוד סקרן לגבי הדור הבא וזה שאחריו…