מפעילי הסלולר החדשים מפספסים לגמרי את האינטרנט

מפעילות הסלולר החדשות לא בקיאות בכללי משחק השיווק הדיגיטלי, וכנראה מפסידות לקוחות רבים זו לזו.

23 מאי 2012

כולם מדברים על זה. אצל כולם מתעורר חוש הנקמנות במפעילות הסלולר השמנות. ומשום מה יש המונים שרוצים לעבור עכשיו. ככה בספונטניות. כי מישהו אמר משהו במסדרון או בפייסבוק, ומישהו אחר סיפר שעבר והוא מרגיש כמו אדם חדש וחופשי.

אבל עם כל הכבוד לספונטניות, הרי לא נלך לעמוד בסניפים בשיא ההיסטריה, ולא מתאים לחכות שעה שיענו לנו בטלפון. אז הולכים לאינטרנט. אבל אותה ספונטניות ואותה התנהלות בריח השוק החופשי – תגרום לנו לוותר על הרעיון או להתפתות לאחד אחר תוך שניות.

בתוצאות גוגל

כמעט כל המפעילים מפספסים בגדול. גוגל נותנים לנו מודעה בחינם, וכל מה שצריך זה לנסח טוב את הטקסט באתר כדי שיופיע נכון בתוצאות.

במקום שהוט מובייל ייראו ככה:

הם נראים ככה:

ומי שחושב שהמשתמש שכבר חיפש בגוגל הוא לקוח סגור בדרך לרכישה – שישים לב מה רואה אותו משתמש על המודעות באותו עמוד ראשון. המודעה של סלקום, אגב מופיעה בחיפוש של כל שמות הספקים ב-google.com.

בפייסבוק

לגולן טלקום ולהוט מובייל יש עמוד, והם משתמשים בו. אין מה לעשות – הנאצות על העמוד היו ידועות מראש.

לצערם של הוט מובייל – הם לא יכלו לשלוט בתוצאות האלה באנגלית:

אבל כדי להופיע בעברית – יש מצב שהם היו צריכים לעבוד/לשלם כדי להשיג יותר לייקים ולהופיע בהצעות.

אני מציג את הוט – אבל זה נכון כמעט לכל המפעילים החדשים.

אתרי האינטרנט

חוויית השימוש אצל רובם פשוט מחפירה. החברות מעסיקות עשרות עובדים במוקדים, ונאלצים להתמודד עם גל מצטרפים עצבניים עוד לפני שהגיעו, והאתר הוא פלטפורמה מצויינת להניע את התהליך.

דווקא שם הוט מובייל עשו עבודה מצויינת. פשוט וקל. על גולן טלקום אני לא יכול להגיד את אותו הדבר (אמנם מנצחים באפשרויות הניתנות למשתמש אבל הממשק לא ברור). על רמי לוי אין מה לדבר.

תגובות