נט-סל החדש – אותה איוולת בשינוי השלט.

28 מאי 2007

הי. אני עוד חי. לא הייתי כאן מזמן, אבל כשמשהו ממש מקפיץ אותי, אני מנקה את האבק מהמקלדת ומתגייס לקשקשת ברשת. והפעם – נט-סל העלו אתר קניות מחודש. היכונו לצחוק (או לבכות?)

כבר כתבתי על הוואקום התמוה הקיים בעולם אתרי הסופר-מרקטים. אפילו האתר היחיד שהזכרתי טיפ-טיפה לחיוב (סופרנט של ג'מבו) – נעלם בחור השחור.

היום קיבלתי הודעה משמחת מידידה – נט-סל העלו אתר חדש! במסגרת מיתוג מחדש, שמו השתנה ל"שופרסל ישיר", אבל הוא נגיש עדיין בכתובת netsal.co.il.
אחוז התרגשות נכנסתי לאתר, וראיתי את האתר הישן, פחות או יותר. "מה חדש פה? על מה היא מדברת? אולי ניכנס לעמוד פנימי ונראה". לוחץ על "קטלוג מוצרים" – כלום לא קורה. מנסה להכניס שם וסיסמה – נאדה. לא מגיב לעכבר. מנסה ללחוץ על "פינת מבצעים" – גורנישט. מת.
פתאום נפל לי האסימון – אני לא מסתכל על אתר, אלא על תמונה של אתר! רק עכשיו אני רואה שבאמצע כתוב שהאתר לא תומך ב-Firefox, אבל כל זה מגיע על גבי צילום מסך של האתר, כולל הטולברים המלאים! בחיי, אני לא ממציא. הנה (וזה קישור ישיר לתמונה):

 

אגב, השגיאה לא מתייחסת לזה שאני עם פיירפוקס בכלל, אלא לזה שיש לי אקספלורר בגרסה נמוכה מדי. ואם אני קורא אנגלית, אז השגיאה אומרת שיש לי גרסה מתקדמת מדי! ויש כאן עוד אנקדוטות, כולל הניקוד המעניין של שם החברה בכותרת. אבל נניח לזה ונעבור לאתר החדש האמיתי (דרוש אקספלורר…).

 

כמה עצוב. עצוב מאד. מאד מאד. אין אתר חדש.
כלומר יש עיצוב חדש, אבל זהו. כל ההערות שכתבתי במאמר המקורי עדיין תקפות.

 

תמונות של גמדים. לך תבדיל.

  • עדיין, גם ב-2007, האתר לא עוזר למשתמשי רזולוציות גבוהות להינות מהרוחב. ולא מהגובה. נשארה הגלילה הפנימית בחלון הקטנטן. אולי הם מכוונים למשתמשי סלולר? אולי לכספומטים?
  • עדיין התמונות יותר קטנות מהאייקונים שיש לי על הדסקטופ.
  • עדיין התמונות לא עולות עד שאני לא מבקש.
  • שיטת הניווט עברה שינוי ממשקי קל. הכיוון נכון, היישום מתאים לרוח איכות האתר.

והנה עוד חוויה מעניינת. תיכנס לאתר בלי להזדהות. נו, תיכנס! נו?! יופי. תגיע לאיזושהיא קטגוריה. עכשיו תבחר מוצר שמעניין אותך ותוסיף לסל. יש? האייקון נצבע באדום? זה אומר שההוספה נקלטה. עכשיו תסיר מהסל. נראה אותך. או בכלל תמצא את הסל. בהצלחה.

 

אבל הכי עצוב – הגישה.
החברה החליטה לשדרג את האתר, כנראה בעקבות שינוי המותג (הלא כל כך חדש), וכל מה שהם היו מוכנים להשקיע זה במעטפת הגרפית. לא נכונו להשקיע כמה אלפי דולרים בודדים שיכלו לשפר את החוויה באופן משמעותי. עצוב.

 

תגובות

מאת ראוטר:

וזה מה שמעציב אותך?
עצוב, סמנכל, עצוב.

מאת סיגלית:

ללא נושא
אני מקווה שהקהל יעניש אותם. בעצם – בטוחה שזה יקרה. מגיע להם!

מאת שלומי:

השקעה כן/לא
זו דוגמה מצויינת להשקעה ללא חשיבה. השקעה כזו לא תניב את הפירות הרצויות.

מאת אונמי:

קטנוני
נדמה לי שאתה קטנוני. האתר מצוין והשירות מעולה.