De-La-Perfect

21 נובמבר 2003

מי שכבר ראה את מופע De La Guarda וודאי יסכים איתי שהמכונה משומנת היטב!

תהליך הרכישה מתחיל עם הסלולר שלי מהבית/מהמשרד, מבלי שהוצאתי מילה מהפה ומבלי שהוצאתי כרטיס אשראי מהכיס, ונגמר בכניסה – גם, עם הסלולר שלי בלבד. לא צריך דבר פרט למכשיר לטלפון.
זה ממשיך בניהול הכניסה, כך שאת הכרטיסים מוסרים בשלב מוקדם, מה שהביא לכניסה זריזה ומאורגנת לרחבת הענק.
וזה נגמר בצוות מופיעים ועובדי במה, הנעלמים ומופיעים מכל נקודה באולם, ומתוכננים עד הפרט האחרון.

משומנת? משומנת!

 

מי שעדיין לא ראה, שידע:
המופע מקורי ורווי קריאייטיב וקצב. כמה מהקטעים היו קצת ארוכים מדי בשביל הקהל הישראלי חסר הסבלנות, אבל המופע מומלץ מכל הלב. ולא, לא נגמרו הכרטיסים.

תגובות

מאת גדי:

למה קריאייטיב, למה
המילה הזו כל כך לא יצירתית, בעברית

מאת איל שחר:

ביקוז
אני חובב עברית תקינה, ואתה צודק. אבל משום מה אני לא מרגיש ש'יצירתיות' היא 'קריאייטיביות'. לא יודע למה. יש מילים שנשמעות טוב יותר.